حقایق تلخ
تاريخ : سه شنبه 16 دی 1393برچسب:, | 18:31 | نویسنده : saeed

اس ام اس و جملات مفهومی بسیار زیبا

خدایا! اهل معامله هستی؟
من جهنمت را ندیده با زندگیم عوض میکنم ………

::

حقایق تلخ

::

خیلی سخته به تاولهای پاهات بگی راه رفته اشتباه بود….

::

حقایق تلخ

::

بی اختیار از خواب خاک می اییم
بی اختیار از تکلم بی هنگام بعضیها میترسیم
گاهگاهی نیز از سر اتفاق زندگی میکنیم
و سرانجام در فراموشی ناپیدای خاموشمان میمیریم…

::

حقایق تلخ

::

به گوش خدا برسانید آدم این حوا سالهاست که رفته است …
این حواى تنها را برگردان پیش خودت …
بهشتش را نمیخواهم ؛ به جهنمش هم راضىم ؛ هرجایى باشد جز این دنیا …
این دنیا زیادی بوى آدم گرفته است !

::

حقایق تلخ

::

به سلامتی زنجیری که صدسال زیر برف و بارون میمونه
می پوسه ولی از هم جدا نمیشه…

::

حقایق تلخ

::

دنـــدانپزشکـــ آخرین دندان گــــــرگ را کشید!
نگاهی به صورت گرگ انداخت و پوزخندی زد
گرگ زیر لب گفت:بخنــــــــد…اینست عاقبت گرگی که عـــــــــاشق گوسفندی شده باشد….

::

حقایق تلخ

::

لعنت به این نفس کشیدن از با وفا بودنش خسته شدم چرا مثل بقیه ترکم نمی کند !!!!!!!

::

حقایق تلخ

::

قدیما همه چیزمان بوی ماندن میداد… انروزها حتی بیسکویها هم مادر بود.ولی حالا HY-BYE شده اند…

::

حقایق تلخ

::

خودت باش ! به اعتبار هیچ شانه ای اشک نریز.به اعتبارهیچ اشکی شانه نباش! آدمی هرگاه بیفتد از سمتی می افتدکه تکیه کرده است…

::

حقایق تلخ

::

من خود به تو پر پرواز دادم، اما….
به همه گفتم درب قفسش باز بود و…. پرید….!

::

حقایق تلخ

::

دور و زمونه ای شده که باید به آدما بگی: من معذرت میخوام، غلط کردم که شما اشتباه کردی:-(

::

حقایق تلخ

::

مردانگی آنجاست …
جایی که پسر بچه ای هنگام بازی برای اینکه دوست فقیرش خوراکی هایش را بخورد ، نقش فروشنده را بازی کرد !

::

حقایق تلخ

::

مرد باشی یا زن ، مرگ تمامت میکند …
انسان باش تا جاودانه زندگی کنی !

::

حقایق تلخ

::

ﻫﺮ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﻋﻄﺮﯼ ﺧﺎﺹ ﺩﺍﺭﺩ !
ﮔﺎﻫﯽ ، ﺑﺮﺧﯽ ﻋﺠﯿﺐ ﺑﻮﯼ ﺧﺪﺍ ﻣﯽ ﺩﻫﻨﺪ ﻣﺜﻞ ﻣــــــــــــــﺎﺩﺭ …

::

حقایق تلخ

::

دوست خوبی نیست “دنیـــــــا” ، ناباب است …
معتادت می کند به “هیچ” ، گــرفتار که شدی ، رهایت می کند در”مـــرگ” !


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: